torsdag den 7. juli 2011

Hvad der kommer til at ske på bloggen, indtil videre.

Jeg vil nu fortælle lidt om hvad jeg går og planlægger med bloggen.

Efter dette indlæg, vil min papmor gæsteblogge og skrive et indlæg om hvad hun nu finder på. :) Og det skal I selvfølgelig glæde jer til! :D

Jeg planlægger udover det at jeg i hvert fald skal skrive disse indlæg:

Find støtte hos dine nærmeste

Glæde

Medicin

Pårørende

Tal

Ting der ikke er der og forestillinger

Disse bliver ikke nødvendigvis skrevet i den rækkefølge.

Jeg planlægger også at prøve at få flere gæstebloggere til at, tja, gæsteblogge her på ocd-bloggen. :) Hvis du har lyst til dette, men på samme tid ikke har lyst til at lægge navn til, er det helt i orden! Så kan du nemlig få lov til at skrive en anonym artikel. :) Du bliver dog nødt til lige at skrive til mig, at du gerne vil gæsteblogge. Jeg lover, at jeg ikke offentliggører dit navn hvis du ikke vil have det. Hvis du finder dette interessant så skriv en mail til mig på rikkeleo@hotmail.com

Udover det planlægger jeg, at fortælle om foredrag der kommer, rundt omkring i landet, og måske jeg også vil henvise til artikler på ocd-foreningens hjemmeside. Jeg går i øjeblikket også og tumler lidt med idéen om at lave små interviews med forskellige mennesker, om deres syn på OCD.

Jeg går i hvert fald og planlægger en helt masse, så hæng på og se hvad der sker. :)

Hvad synes du/I om mine planer og har du/I noget at tilføje ? Jeg lytter gerne! Send mig en mail på rikkeleo@hotmail.com

Jeg vender snart tilbage!

Rikke

Ingen kommentarer: